Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Μάρκετινγκ, BA (Hons) Marketing Management, προσφέρει στους φοιτητές ένα σύγχρονο υπόβαθρο γνώσεων στο αντικείμενο, καλύπτοντας όλο το φάσμα λειτουργιών του Marketing και αναπτύσσοντας στελέχη ικανά να σταδιοδρομήσουν σε όλες τις θέσεις εργασίας των εμπορικών τμημάτων κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Είναι γεγονός ότι o χώρος του Marketing την τελευταία δεκαετία γνωρίζει στην Ελλάδα πρωτοφανή ανάπτυξη. Το μάρκετινγκ πάντα βρισκόταν στην καρδιά κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης. Ωστόσο, η ανάπτυξη του Μάρκετινγκ μέσω των ψηφιακών μέσων (Digital Marketing) έδωσε στις επιχειρήσεις νέα πνοή και τρόπους προσέγγισης του πελάτη, προσφέροντας παράλληλα στους αποφοίτους σημαντικές δυνατότητες για μια δημιουργική και προσοδοφόρα επαγγελματική σταδιοδρομία.
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει στους φοιτητές γνώση και πρακτική εξάσκηση ξεκινώντας από τις παραδοσιακές μορφές Marketing και φτάνοντας μέχρι τις πιο σύγχρονες. Επιπλέον, δίνει έμφαση στην ψηφιακή διάσταση του Marketing, η οποία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται με συνδυασμό σύγχρονων διαδραστικών μεθόδων, όπως ομιλίες και πιστοποιημένα σεμινάρια από στελέχη της αγοράς και επισκέπτες καθηγητές, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης τόσο από την ελληνική όσο και από την διεθνή αγορά, καθώς και προσομοιώσεις πραγματικών επιχειρήσεων.
Παρακολουθώντας ένα μίγμα θεωρητικών αλλά και εφαρμοσμένων, καινοτόμων και επίκαιρων μαθημάτων, οι φοιτητές συνδυάζουν τη γνώση με την απαραίτητη πρακτική εμπειρία και επιτυγχάνουν, με την αποφοίτησή τους, να είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε κάθε είδους ανάθεση εργασίας και επαγγελματικό περιβάλλον και να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ
- Αρχές Μάρκετινγκ
- Οικονομικά των Επιχειρήσεων
- Σύγχρονα Θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Θεωρία και Εφαρμογές Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
- Κατανόηση της Διοίκησης Οργανισμών
- Ανάλυση Δεδομένων και λήψη Αποφάσεων
- Αγγλικά των Επιχειρήσεων Ι
- Ακαδημαϊκές Δεξιότητες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Διεθνές μάρκετινγκ
- Διοίκηση Επιχειρησιακών λειτουργιών
- Εμπειρία Καταναλωτή
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
- Πελατειακές Σχέσεις και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Αγγλικά των Επιχειρήσεων Ι
- Στρατηγικό Μάνατζμεντ
- Διοίκηση Μάρκας – Διαχείριση Επώνυμων Προϊόντων
- Εφαρμογές Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Δημιουργία Εμπορικής Αξίας
- Εφαρμογή Στρατηγικών Πλάνων Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ & Αγοράς
- Συμβουλευτική των Επιχειρήσεων
- Επιχειρηματική Ηθική, Βιωσιμότητα και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Σύγχρονα Θέματα Μάρκετινγκ
- Διπλωματική Εργασία