Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, BA (Hons) Business Management, στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση σπουδών στο Business Administration. Με βασική προτεραιότητα την επαγγελματική αποκατάσταση, το πρόγραμμα σπουδών θέτει τους φοιτητές αντιμέτωπους με ρεαλιστικές εμπειρίες και case studies με πραγματικά επιχειρησιακά προβλήματα. Εκτιμώντας την πολυπλοκότητα και τις ιδιαιτερότητες των σύγχρονων επιχειρήσεων, οι φοιτητές αποκτούν τις απαραίτητες διοικητικές δεξιότητες.
Το πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει στόχο να δημιουργήσει στελέχη ικανά να ανταπεξέλθουν στο επιχειρηματικό περιβάλλον, τόσο σε νευραλγικά τμήματα της διοίκησης επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο των λειτουργιών μιας επιχείρησης.
Τα μαθήματα καλύπτουν όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως Μάρκετινγκ, Διοίκηση, Ηγεσία, Χρηματοοικονομικά, Λογιστική, Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη, αλλά και σύγχρονων λειτουργιών όπως, Εφοδιαστική Αλυσίδα (Logistics), Διοίκηση Αλλαγών και Συμβουλευτική Επιχειρήσεων. Η εκπαίδευση βασίζεται περισσότερο στην διαδραστική και συμμετοχική διδασκαλία και συνδυάζει ποικιλία μεθόδων μάθησης τεχνικών. Αξιοποιώντας τις τάσεις και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς, ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες πτυχές της θεωρίας και της πρακτικής στη διοίκηση επιχειρήσεων.
Οι φοιτητές εκπαιδεύονται από επαγγελματίες με υψηλού βαθμού ακαδημαϊκή και επαγγελματική κατάρτιση. Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα σπουδών είναι σε θέση να σταδιοδρομήσουν σε ανώτερες και ανώτατες διοικητικές θέσεις οποιουδήποτε κλάδου της σύγχρονης, διεθνούς οικονομίας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ
- Αρχές Marketing
- Οικονομικά των Επιχειρήσεων
- Σύγχρονο Περιβάλλον Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Θεωρία και Εφαρμογές Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
- Κατανόηση της Διοίκησης Οργανισμών
- Ανάλυση Δεδομένων και Λήψη Αποφάσεων
- Αγγλικά των Επιχειρήσεων Ι
- Ακαδημαϊκές Δεξιότητες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
- Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός και Έλεγχος
- Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
- Εμπειρία Καταναλωτή
- Εκπαίδευση στην Επιχείρηση (Πρακτική Άσκηση)
- Αγγλικά των Επιχειρήσεων ΙΙ
- Δημιουργία Εμπορικής Αξίας
- Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα και Νεοφυείς Επιχειρήσεις (start-ups)
- Οργανωσιακή Συμπεριφορά
- Μέθοδοι Έρευνας σε Επιχειρήσεις
- Στρατηγικό Μάνατζεμεντ
- Μεταφορές και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
- Συμβουλευτική των Επιχειρήσεων
- Σύγχρονα Θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Διοίκηση Βιωσιμότητας και Διαχείριση Αλλαγής
- Διπλωματική Εργασία