-
Το πρόγραμμα αναπτύσσει βασικές δεξιότητες που απαιτούνται, όπως του στρατηγικού μάρκετινγκ, του ολοκληρωμένου σχεδιασμού επικοινωνιών, της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
-
Καλύπτει επίσης βασικούς επιχειρηματικούς κλάδους, όπως χρηματοδότηση και διαχείριση ανθρώπινων πόρων και αναπτύσσει πρακτικές και θεωρητικές δεξιότητες ηγεσίας των επιχειρήσεων.
-
Θα βελτιώσετε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες, θα μάθετε πώς να δημιουργείτε και να εκτελείτε τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ στην κατηγορία και να εμβαθύνετε την κατανόησή σας για τα κίνητρα των καταναλωτών.
-
Το πρόγραμμα είναι full time και ολοκληρώνεται σε 12 μήνες.
- Το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων είναι ευέλικτο για να εξυπηρετήσει ανάγκες επαγγελματιών και υλοποιείται στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Κρήτης MBS.
- Το πτυχίο απονέμεται απευθείας από το συνεργαζόμενο Πανεπιστήμιο και είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που θα αποκτούσαν οι φοιτητές εάν φοιτούσαν στην έδρα του Πανεπιστημίου, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών MΒΑ in Marketing αποτελείται από δέκα μαθήματα και τη Διπλωματική Εργασία.
- Ο φοιτητής αποκτά δεξιότητες όπως: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Καινοτομία και Δημιουργικότητα, Διαχείριση Επωνυμίας, Επικοινωνία, Αναλυτικές Τεχνικές, Κατανόηση και Αξιοποίηση των μακροοικονομικών τάσεων.
- Επιπλέον, έχει θεσμοθετηθεί ΔΩΡΕΑΝ εκμάθηση Ρωσικής γλώσσας για 4 ώρες/εβδομάδα, ως προαιρετική επιλογή, με βασικό σκοπό την αύξηση της απασχολησιμότητας των αποφοίτων.
-
Σε στελέχη επιχειρήσεων μέσης και ανώτερης βαθμίδας που επιθυμούν γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη.
-
Σε απόφοιτους ανώτατων σχολών που προσδοκούν να αποκτήσουν ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας..
-
Σε έμπειρους επιχειρηματίες, αλλά και σε επιχειρηματίες που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα, με όραμα και στόχο μία λαμπρή καριέρα στον τομέα του Μάρκετινγκ.
-
Σε πτυχιούχους οποιασδήποτε ειδικότητας που επιθυμούν να στραφούν στην επιχειρηματικότητα ή και να αλλάξουν επαγγελματική κατεύθυνση.
1o Εξάμηνο | 2o Εξάμηνο |
---|---|
Implementing Strategies | HRM in Context |
Integrated Communications | Strategic Marketing |
Financial Insights and Business | Customer Continuity & Growth |
Dissertation |